Sekolah :-D

Assalamulaikum :)
 HELLO BLOGGER

 K tadi dekat sekolah time waktu science aku buat hal , Aku,Farah,Amirul dengan Hafiz haha taik babi !
Okat tadi masuk makmal duduk satu meja empat orang haha sial lah si amirul nyanyi tak ingat orang dengan muka dahi dia berkedut sial focus sangat haha ,  yang hafiz ni pulak dia baru keluar hospital so macam tak betul sikit asal orang luar lalu sebelah makmal dia maki semua macam babi . Then aku dengan marah gelak-gelak lepastu cikgu jerit ' Husnaaaaaaa ! Farahhhh! saya dekat depan tengah terangkan kamu berempat sukasuka semuanya ! note saya bagi tulis tak ? Hahaha aku dengan farah keluarkan buku science buat dialog haha babi !


K ni dialognya 

Pak Man : Hai Pah :)
Kak Pah : Oh ! Hai Man :) Po kabo orang kampong ? Cuti ni tak kemane ke?
Pak Man : Oh! sihat sejahtera , ko pe kabo pah? Cuti ni tak kemane ke? Hukhuk 
                 * sorry tersedak ^^
Kak Pah : Aku sihat jugak ni , cuti ni aku lepak warung Abu jee. Hekhek !
                  apehal tu tersedak?
Pak Man : Ha?? Kau lepak warung Abu ! STEADY  lah sikit oi.
                 aku tercekik cicak lah, wei Pah nanti pergi Genting jom!
Kak Pah : Ye! aku lepak warung , steady lah ni aku lepak feelling je aku dengar lagu ni ha , 
                 Penah dengar ? Haha , Ha?? pergi genting buat apa? naik apa?
Pak Man : Lagu niha? Kau ni biar betul , aku tak penah dengar pun. Pergi genting 
                 melancap ah ! Naik alphat lah  . Haha 
Kak Pah : Ah ! Ah ! Ah ! lancap ke wei? haha takdehal lah dek , Kakak boleh pergi kalau adik ajak.
                 Alphat ? Eleh ! aku taknak naik kereta tu  *kereta cina mati hangkut mayat cina lah .
Pak Man : Kbai ! * malas layan hahaha 
Kak Pah : Taik babi kau malas layan aku ! 

Haha sial lah dialognya lucah then kurang ajar ni semua kerja hasil aku dengan farah lepastu hafiz baca gelak macam sial dia suka tang Lancap ke wei? haha babi itu semua saje saje je .