All About Me :)

Assalamulaikum :)
 HELLO BLOGGER


Okay ni aku nak cerita dengan korang semua , aku ni baik memang baik, bila jahat aku betul-betul jahat firstly aku nak cakap . Yess aku memang suka tolong kawan and support kawan  banyak lagi aku boleh tolong, tapi jangan kerja bodoh nak mintak tolong dengan aku lah eh , memang aku taknak tolong. 

Then bila aku ajak kawan keluar mesti aku belanje makan right? aku takpenah tak belanje . Aku akan belanje macam-macam apa kau nak setakat baju seluar makan minum semua aku belanje aku takdehal , bukan aku nak tunjuk aku ni kaya ke apa ke en? aku ni biase je duit banyak tak terguna jadi apa pulak. 

Bukan aku nak ungkit lah en , aku ikhlas belanje membe-membe family semua, apa korang nak aku akan bagi lah, tapi jangan lebih-lebih aku ni bukan mak korang nak lebih lain lah aku haha , then korang kena lah ingat en jasa aku dengan korang semua . Ni tak ada yang tak bersyukur apa semua boleh pulak dia pijak kepale aku .

Aku tahu korang tak suka perangai aku bila aku gelabah and time aku marah . Nak kutuk aku biar berdepan lah jangan berbisik-bisik tak best ah bak kata abang-abang en , kalau tak puasa hati dengan aku cakap . Takyah nak cakap una ni gelabah apa semua okay. 

Okay yang ni paling aku tak suka sangat sumpah tak suka , Aku dah banyak tolong kau , tapi bila time aku mintak tolong sikit perhhh kau punya ayat aku suka sangat oii ! *sorry aku busy* Ohokay busy takpelah membe punya pasal en takdehal aku tetap tabah dengan hidup aku . Aku tak suka kawan dengan budak macam ni tak hargai, and selfish . 

Okay gentle aku cakap , aku tak suka kawan ada masalah , masalah diri and whateven ^^ , Okay aku dengan ikhlas hati aku nak bagitahu yang sesiapa aku penah belanje , belanje aku untuk korang tu dengan ikhlas okay halal 100% . Okay kalau tak suka aku bagitahu je kbai ! :)